BIZNIS VESTI – AMAZON NAJVREDNIJI, A FERARI NAJSNAŽNIJI GLOBALNI BREND U 2020. GODINI
Američka kompanija za onlajn trgovinu Amazon, zadržala je treću godinu zaredom titulu najvrednijeg svetskog brenda na rang listi “Brend Fajnens Global 500” za 2020, a italijanski proizvođač luksuznih automobila Ferari je ostao najsnažniji globalni brend drugu godinu uzastopno.
Zanimljivost za kraj.
Američka kompanija za onlajn trgovinu Amazon, zadržala je treću godinu zaredom titulu najvrednijeg svetskog brenda na rang listi “Brend Fajnens Global 500” za 2020, a italijanski proizvođač luksuznih automobila Ferari je ostao najsnažniji globalni brend drugu godinu uzastopno. Na četvrtoj poziciji najvrednijih svetskih brendova nalazi se Majkrosoft, peti je južnokorejski Samsung, slede kineski ICBC (6), Fejsbuk (7), Volmart (8), a listu prvih deset najvrednijih zaokružuju još dva kineska brenda – Ping An i Huavej.
Ferari je, s druge strane, najsnažniji svetski brend među samo 12 robnih marki na rang listi.
Na drugom mestu po snazi brenda je Dizni, treći je kneski ViČet, a u top 10 su i Sberbanka, Dilojt, Koka-Kola, Tencent, Roleks, PwC i Pejpal.
Kada je reč o Evropi, nemački brendovi su nadmašili druge zemlje. Među 10 najvrednijih robnih marki na Starom kontinentu, čak šest je nemačkih, a na firme iz te zemlje takođe otpada šest procenata ukupne vrednosti 500 rangiranih svetskih brendova. To se u velikoj meri pripisuje rastućoj nemačkoj automobilskoj industriji, koju predvodi Mercedes-Benc sa procenjenom vrednošću brenda od 65 milijardi dolara, piše Biz life.
Foto: Pixabay