BIZNIS VESTI – DECA U KINI ŽELE DA POSTANU ASTRONAUTI, A U AMERICI JUTJUBERI
Deca u SAD i Velikoj Britaniji tri puta više su želela da budu Jutjuberi ili vlogeri nego astronauti kada odrastu, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Haris Pol (Harris Poll) u ime Lego-a, a piše Biznis Insajder.
Deca u SAD i Velikoj Britaniji tri puta više su želela da budu Jutjuberi ili vlogeri nego astronauti kada odrastu, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Haris Pol (Harris Poll) u ime Lego-a, a piše Biznis Insajder.
Istraživanje je zatražilo od 3.000 dece uzrasta od 8 do 12 godina da izaberu jednu od pet profesija kojom žele da se bave kada odrastu. Među ponuđenima nalazila su se zanimanja: astronaut, muzičar, profesionalni sportista, učitelj ili vloger / Jutjuber.
Iako je najveći izbor među decom u SAD i Velikoj Britaniji bio vlogger / Jutjuber, 56 odsto dece u Kini reklo je da želi da bude astronaut.
Onlajn anketa je sprovedena povodom 50 godina od prvog sletanja na Mesec i obuhvata decu u SAD-u, Kini i Velikoj Britaniji.
Foto: Pixabay