BIZNIS VESTI – “EKONOMOJA I EKOLOGIJA IZ UGLA MILENIJALACA”
Navodno 60 odsto milenijalaca ne voli često da pere odeću, jer je tako oštećuju, ali i jer je to loše za okolinu.
Za kraj zanimljivost.
Šta da radimo sa milenijalcima? Generacijom koju ne razumemo i koja ne razume nas.
Koja je ekonomična na sasvim poseban način.
Navodno 60 odsto milenijalaca ne voli često da pere odeću, jer je tako oštećuju, ali i jer je to loše za okolinu.
“Unilever” je tako promovisao proizvod u flašici koji tkaninu osveži mirisom, ali je istovremeno i “popegla”.
“Day 2” dolazi u praktičnoj bočici s raspršivačem koji sadrži molekule koji ukrućuju tkaninu i daju joj svež miris. Možete da birate između onog za osetljive tkanine ili džins, pišu svetski mediji a prenosi Blic.
Posle spreja za suvo pranje kose, zašto ne i sprej za pranje i peglanje veša.