BIZNIS VESTI – GENERACIJA Z SMATRA DA MATERIJALNE STVARI NISU MERILO USPEHA
Čak 84 odsto današnjih tinejdžera ne smatra da je novac merilo uspeha i više ceni ugled i čast nego novac, a 93 odsto je zadovoljno svojim izgledom i lišeno bilo kakve želje za popularnim estetskim korekcijama.
Čak 84 odsto današnjih tinejdžera ne smatra da je novac merilo uspeha i više ceni ugled i čast nego novac, a 93 odsto je zadovoljno svojim izgledom i lišeno bilo kakve želje za popularnim estetskim korekcijama.
Ovo su samo neki od rezultata istraživanja o generaciji Z (odnosi se na uzrast od 2000. do 2013. godine), koje su zajedno sproveli DIRECT MEDIA United Solutions i IPSOS Strategic Marketing.
Istraživanje je pokazalo da 77 odsto pripadnika ove generacije životnog partnera ne bi biralo na osnovu materijalnog stanja.
Više od 90 odsto njih se ne slaže da ljubav ne uspeva gde vladaju nemaština i siromaštvo. Isto tako, smatraju da ljudi različitih materijalnih okolnosti mogu biti iskreni prijatelji, da siromašni nisu automatski nesrećniji od bogatih, preneli su mediji.
Foto: Pixabay