BIZNIS VESTI – LUKSUZNE TORBE ISPLATIVIJA INVESTICIJA OD NEKRETNINA I UMETNIČKIH DELA

BIZNIS VESTI – LUKSUZNE TORBE ISPLATIVIJA INVESTICIJA OD NEKRETNINA I UMETNIČKIH DELA

Torbice su zvanično postale odraz imovinskog statusa. Time što je njihova vrednost porasla za 13 odsto, izbacile su retke viskije sa svog položaja.

Zanimljivost za kraj.

Torbice su zvanično postale odraz imovinskog statusa. Time što je njihova vrednost porasla za 13 odsto, izbacile su retke viskije sa svog položaja.

Prema novom izveštaju, u toku 2019. godine bile su daleko bolja investicija od umetničkih dela. Iako je vrednost umetnosti u 2019. porasla za 5 odsto, cene torbi su porasle za 13 odsto, što je skupljanje torbi učinilo brojem jedan, prema indeksu agencije za istraživanje bogatstva Knight Frank.

Prema ovom istraživanju, na tržištu torbi, koje je eksplodiralo na aukcijama i prodajom putem interneta, dominiraju Birkin torbe, koje pravi francuski dizajner Hermes.

Vrednost Birkin torbi u 2019. godini porasla je za 13 odsto, navodi se u izveštaju.

„Iako su torbe koje proizvode drugi luksuzni brendovi poput Šanela i Luj Vitona takođe kolekcionarne, one koje je napravio Hermes najskuplje su i smatraju se najpoželjnijim”, izjavio je Sebastian Duti, direktor Art Market Research.

Najskuplja torba ikada prodata bila je takođe Birkin i smatra se svetim gralom među torbama. Napravljena je od Himalaja bele krokodilske kože ukrašene dijamantima i koštala je 379.261 dolara. Oznaka Himalaja se ne odnosi na poreklo torbe, već na delikatnu gradaciju boje. U pitanju je biserno bela boja koja podseća na veličanstvene Himalaje sa snegom.

Nije poznato koliko je ovih primeraka torbi Hermes proizveo, ali poznavaoci kažu da ih nema mnogo.

Prema Bernstein istraživanju, Hermes ukupno napravi oko 12.000 torbi godišnje, ali je njihova prodaja ograničena na prodaju vrhunskim klijentima.

Prošla godina je bila prva godina kada je Knight Frank uvrstio cene torbi u rang listu kolekcionarskih ulaganja.

Nakon torbi, druga kolekcionarska investicija sa najboljim performansama u 2019. godini bile su markice, sa 6 odsto. Redak viski je imao je 5 odsto višu cenu, što je odgovaralo cenama za umetnička dela.

Satovi su ostvarili porast od 2 odsto u 2019. godini, dok su vina zabeležila dobitak od 1 odsto. Najgore su prošli klasični automobili i nakit koji su doživeli pad za 7 odsto, prenosi portal Biz Life.

 

Foto: Pixabay

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Sed eu felis id felis accumsan condimentum

Sed eu felis id felis accumsan condimentum

Pellentesque vestibulum est sed nisl euismod, id congue ligula facilisis. Proin tortor nisl, consequat id scelerisque sed, pulvinar quis tellus. Vivamus ullamcorper rhoncus risus, eget vulputate tellus aliquet et. Phasellus non ipsum nisl. Integer id euismod libero. Praesent lobortis commodo ante gravida finibus. Proin in libero euismod, maximus urna lacinia, consectetur lacus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Detaljnije Pogledaj sve