BIZNIS VESTI – Nova generacije, novi i trendovi
Foto: Pixabay
Godinama su mnogi Amerikanci verovali da je ulaganje u tradicionalne oblike investiranja kao što su akcije i obveznice najbolji način da se izgradi bogatstvo. Ali postoji rastuća generacijska podela među bogatim milenijalcima i generacijom Z, koja odbacuje dugogodišnje prakse ulaganja i menja ih za kolekcionarske predmete i kripto portfelje.
Samo 14 odsto investitora generacije Z i milenijalaca veruje da su akcije najbolja prilika za rast, u poređenju sa 41 odsto investitora starijih od 44 godine, pokazuje novo istraživanje bogatih Amerikanaca koje je objavila Bank of America, prenosi portal BizLife.
Umesto toga, mlađi bogati pojedinci ulažu novac u alternativne investicije. Istraživanje je pokazalo da oko 94 odsto investitora generacije Z i milenijuma sakuplja predmete kao što su satovi, klasični automobili, vino, patike i antikviteti, dok je samo 57 odsto bejbi bumera zainteresovano za te iste kolekcionarske predmete.
Oko 31 odsto mlađih investitora vidi nekretnine kao najbolju priliku za ulaganje, dok su kripto i druga digitalna sredstva na drugom mestu sa 28 odsto. Poređenja radi, samo 4 odsto starijih investitora smatra da je kripto dobra prilika za ulaganje, prenosi portal BizLife.