BIZNIS VESTI – “TESCO I CARREFOUR INOVIRAJU AMBALAŽE U CILJU OČUVANJA ŽIVOTNE SREDINE”
Najveći britanski trgovac Tesco i francuski Carrefour će probati globalnu uslugu online kupovine koja se zasniva na ambalaži koja će moći ponovo da se puni, a ne da se reciklira.
Najveći britanski trgovac Tesco i francuski Carrefour će probati globalnu uslugu online kupovine koja se zasniva na ambalaži koja će moći ponovo da se puni, a ne da se reciklira. Prazne posude će se sakupljati, čistiti i puniti za ponovnu upotrebu.
Ovaj sistem prvo će isprobati Carrefour u Parizu, na proleće, a zatim i Tesco kasnije tokom godine.
Za program koji je nazvan Loop očekuje se da bude proširen globalno. Inicijalno će obuhvatiti proizvode kao što su toaletne potrepštine i cerealije za doručak.
Ukoliko program zaživi, u njega bi mogle da budu uključene i paste za zube u tabletama umesto u tubama, sladoled u aluminijumskim tubama i losioni za telo u staklenim flašicama.
Potrošači će plaćati mali iznos depozita za ambalažu proizvoda, koji će mu biti refundiran kada je vrati, prenosi E kapija.
Foto: Pixabay