BIZNIS VESTI – ZBOG KROJAČICE MILKE, BREND JE OSTAO BEZ DOMENA
Svakodnevno se u Srbiji registruje veliki broj domena, a prijavljivanje funkcioniše po principu ko prvi imenu – njegovo je. Ipak, najveći problem ovo može da napravi velikim firmama, poznatim ličnostima, kojima brend, bilo da je reč o imenu ili proizvodu, može da „ukrade“ i prijavi neko drugi i tako ih preduhitri.
Za kraj zanimljivost.
Svakodnevno se u Srbiji registruje veliki broj domena, a prijavljivanje funkcioniše po principu ko prvi imenu – njegovo je. Ipak, najveći problem ovo može da napravi velikim firmama, poznatim ličnostima, kojima brend, bilo da je reč o imenu ili proizvodu, može da „ukrade“ i prijavi neko drugi i tako ih preduhitri, piše portal Biz life, prenoseći Novosti.
Iako registracija domena košta samo 3.500 dinara u našoj zemlji, svest o prisustvu kompanija na internetu nije dovoljno razvijena kao u svetu, pa se dešava da neke kompanije svoje najveće brendove ostavljaju na raspolaganje drugima.
Kao primer dobre prakse navedena je kompanija „Starbaks“, koja je deset godina pre nego što se pojavila na srpskom tržištu registrovala sajt sa nacionalnim domenom. O tome se vodi računa u svetskim kompanijama.
Međutim, kako objašnjavaju u Registru internet domena Srbije, iako su svetske kompanije mnogo ispred nas, i kompaniji „Milka“ promaklo je da registruje sajt sa francuskim domenom.
Pod imenom milka.fr registrovala se žena koja se bavi šnajderajem.
Foto: Pixabay