DIREKTAN KONTAKT, PROMOCIJA PROIZVODA I PRUŽANJE INFORMACIJA PREDNOST SAJMOVA

DIREKTAN KONTAKT, PROMOCIJA PROIZVODA I PRUŽANJE INFORMACIJA PREDNOST SAJMOVA

ZRBIZNET, privredno sajamska manifestacija ove godine održaće se po drugi put u zrenjaninnskoj hali “Medison”, od 20. do 22. septembra.

Pripreme za drugi ZRBIZNET su u toku. Po svim istraživanjima, sajmovi i sajamske manifestacije i dalje su važan deo u promociji privrednih i preduzetničkih aktivnosti

ZRBIZNET, privredno sajamska manifestacija ove godine održaće se po drugi put u zrenjaninnskoj hali “Medison”, od 20. do 22. septembra.
Organizatori, Unija poslodavaca Srbije – Poslodavci Zrenjanina u saradnji sa gradom Zrenjaninom i Privrednom komorom Srbije, očekuju učešće izlagača iz Zrenjanina, Vojvodine, Srbije ali i inostranstva.

Već prvi, prošlogodišnji ZRBIZNET pokazao je da i dalje postoji interesovanje za ovakav vid promocije privrednih aktivnosti pa se može očekivati da će ove godine i izlagača biti više a i da će kompletan sadržaj i prateći program biti kompletniji.

 

Sajmovi i dalje neprevaziđeni

Iako je u jednom trenutku izgledalo da bi nove digitalne tehnologije i internet mogli da ugroze čitavu sajamsku industriju, jer su, ruku na srce, jeftiniji način prezentacije proizvoda, sajmovi se ne daju.
Pobedila je – direktna komunikacija. Kupci i dalje vole da kupuju “uživo”, potencijalni partneri da sagovornike i vide i čuju a demonstracija proizvoda uz mogućnost davanja dodatnih informacija na licu mesta, ipak su nezamenljivi.

Na manifestacijama kakva je i ZRBIZNET, za izlagače se otvara mogućnost dobijanja novih narudžbina, stvaranje baze podataka budućih klijenata, promocija novih proizvoda, testiranja mišljenja i upoznavanja sa stavovima kupaca.

 

Da se ugledamo na svet

Mnogi naši preduzetnici i privrednici nisu do kraja uvereni u korist učestvovanaja na privrednom sajamskim manifestacija kakva je i ZRBIZNET.
U svetu, sajmovi su i dalje vrlo popularni i vrlo posećeni i od strane izlagača ali i od strane kupaca.
Po organizovanju sajmova, što međunarodnih što regionalnih i lokalnih, Nemačka je prva u svetu.
Godišnje se u Nemačkoj održi 160 sajmova i izložbi od nadregionalnog značaja.
Sajmove nižeg nivoa i ne broje.
Sajamska industrija u Nemačkoj donosi promet od više od 3 milijarde evra.
Neki privrednici imaju visoko mišljenje o delotvornosti sajamskih manifestacija kao klasičnog marketinškog sredstva.
Uvek treba učiti od najboljih i ugledati se na njih, pa evo razloga za organizovanje i unapređenje sajamskih manifestacija i kod nas.

 

Jer i mi imamo tradiciju

Zrenjanin, odnosno Veliki Bečkerek, pre više od dva veka dobio je privilegiju održavanja nedeljnih vašara.
To je za tadašnju varoš bio veliki dan: oni koji su proizvodili nešto, a već je bilo zanatlija i naravno poljoprivrednih proizvođača koji su proizvodili više nego što je potrebno za sopstveno preživaljavanje, dobili su mogućnost da svoju robu izlože i prodaju.
Osim tog nedeljnog pazara, u gradu je postojao i godišnji vašar, a roba se dovozila kolima, kočijama, pa i brodovima.
Tradicija da se proizvodi a to što se proizvede izloži i ponudi kupcima, postala je tekovina grada i njegovih stanovnika.
ZRBIZNET je nastavak te tradicije u 21. veku.

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Nam tellus erat, posuere sit amet metus sit amet, iaculis porta urna. Proin luctus lectus varius ipsum venenatis, sit amet finibus augue ultricies. Pellentesque consequat et ante ut porttitor. Pellentesque eu sem sem. Donec finibus lectus nisi, et ultrices odio porta sit amet. Sed laoreet pretium lacus vel bibendum.
Detaljnije Pogledaj sve