DIREKTAN KONTAKT, PROMOCIJA PROIZVODA I PRUŽANJE INFORMACIJA PREDNOST SAJMOVA
ZRBIZNET, privredno sajamska manifestacija ove godine održaće se po drugi put u zrenjaninnskoj hali “Medison”, od 20. do 22. septembra.
Pripreme za drugi ZRBIZNET su u toku. Po svim istraživanjima, sajmovi i sajamske manifestacije i dalje su važan deo u promociji privrednih i preduzetničkih aktivnosti
ZRBIZNET, privredno sajamska manifestacija ove godine održaće se po drugi put u zrenjaninnskoj hali “Medison”, od 20. do 22. septembra.
Organizatori, Unija poslodavaca Srbije – Poslodavci Zrenjanina u saradnji sa gradom Zrenjaninom i Privrednom komorom Srbije, očekuju učešće izlagača iz Zrenjanina, Vojvodine, Srbije ali i inostranstva.
Već prvi, prošlogodišnji ZRBIZNET pokazao je da i dalje postoji interesovanje za ovakav vid promocije privrednih aktivnosti pa se može očekivati da će ove godine i izlagača biti više a i da će kompletan sadržaj i prateći program biti kompletniji.
Sajmovi i dalje neprevaziđeni
Iako je u jednom trenutku izgledalo da bi nove digitalne tehnologije i internet mogli da ugroze čitavu sajamsku industriju, jer su, ruku na srce, jeftiniji način prezentacije proizvoda, sajmovi se ne daju.
Pobedila je – direktna komunikacija. Kupci i dalje vole da kupuju “uživo”, potencijalni partneri da sagovornike i vide i čuju a demonstracija proizvoda uz mogućnost davanja dodatnih informacija na licu mesta, ipak su nezamenljivi.
Na manifestacijama kakva je i ZRBIZNET, za izlagače se otvara mogućnost dobijanja novih narudžbina, stvaranje baze podataka budućih klijenata, promocija novih proizvoda, testiranja mišljenja i upoznavanja sa stavovima kupaca.
Da se ugledamo na svet
Mnogi naši preduzetnici i privrednici nisu do kraja uvereni u korist učestvovanaja na privrednom sajamskim manifestacija kakva je i ZRBIZNET.
U svetu, sajmovi su i dalje vrlo popularni i vrlo posećeni i od strane izlagača ali i od strane kupaca.
Po organizovanju sajmova, što međunarodnih što regionalnih i lokalnih, Nemačka je prva u svetu.
Godišnje se u Nemačkoj održi 160 sajmova i izložbi od nadregionalnog značaja.
Sajmove nižeg nivoa i ne broje.
Sajamska industrija u Nemačkoj donosi promet od više od 3 milijarde evra.
Neki privrednici imaju visoko mišljenje o delotvornosti sajamskih manifestacija kao klasičnog marketinškog sredstva.
Uvek treba učiti od najboljih i ugledati se na njih, pa evo razloga za organizovanje i unapređenje sajamskih manifestacija i kod nas.
Jer i mi imamo tradiciju
Zrenjanin, odnosno Veliki Bečkerek, pre više od dva veka dobio je privilegiju održavanja nedeljnih vašara.
To je za tadašnju varoš bio veliki dan: oni koji su proizvodili nešto, a već je bilo zanatlija i naravno poljoprivrednih proizvođača koji su proizvodili više nego što je potrebno za sopstveno preživaljavanje, dobili su mogućnost da svoju robu izlože i prodaju.
Osim tog nedeljnog pazara, u gradu je postojao i godišnji vašar, a roba se dovozila kolima, kočijama, pa i brodovima.
Tradicija da se proizvodi a to što se proizvede izloži i ponudi kupcima, postala je tekovina grada i njegovih stanovnika.
ZRBIZNET je nastavak te tradicije u 21. veku.