MANIFESTACIJE KAO PRILIKA ZA PROMOCIJU DOMAĆE PROIZVODNJE I LOKALNIH PROIZVODA

MANIFESTACIJE KAO PRILIKA ZA PROMOCIJU DOMAĆE PROIZVODNJE I LOKALNIH PROIZVODA

Beloblatska kobasicijada koja je za vikend, po deveti put, održana u ovom pitoresknom selu pored Zrenjanina, sigurno se pozicionirala na mapi najposećenijih manifestacija u Vojvodini.

Beloblatska kobasicijada koja je za vikend, po deveti put, održana u ovom pitoresknom selu pored Zrenjanina, sigurno se pozicionirala na mapi najposećenijih manifestacija u Vojvodini.

Nastala kao ideja male grupe entuzijasta iz samog sela, vrlo brzo je dobila obrise ove današnje manifestacije. Što je još značajnije, kobasicijada u samoj Vojvodini ne manjka ali se ova beloblatska izdvojila i postala meka ljubitelja domaćih đakonija iz cele Vojvodine.

 

Zašto su ovakve manifestacije važne?

Za selo je važna jer je Belo Blato upisala na mapu turističkih destinacija kao mesto u kom se može svašta videti i doživeti tokom cele godine.

Za grad na čijoj je teritoriji selo, manifestacija je veliki potencijal, a na gradu je i njegovim institucijama koliko će taj potencijal iskoristiti.

Za posetioci i kupce je važna jer su u prilici da se na jednom mestu snabdeju vrlo kvalitetnim proizvodima iz domaće proizvodnje, bilo da su u pitanju suhomesnati, mlečni proizvodi ili rakija i druga domaća alkoholna i bezalkoholna pića, med, zimnica, začini, domaći kolači…

A najvažnija je za proizvođače.

Prilika je to da svoju robu koja je u najvećem broju slučajeva vrhunskog kvaliteta, prodaju i obezbede i dugoročne kupce.

Prilika je to za promociju novih proizvoda, a svedoci smo da se svake godine pojavi bar jedan novi izlagač ili jedan novi proizvod.

Tako su se ove godine, na primer, u ponudi našle čuvene gomboce, a veliku pažnju privukli su originalni hlebovi, dugački i po dva metra, ili neverovatne kombinacije sireva i začina. Mnogo je veća bila ponuda domaće kisele i slatke zimnice.

O tradicionalnim delikatesima od svinjskog mesa da se i ne govori.

Manifestacija je za proizvođače i svojevrsno takmičenje, jer se valja izdvojiti ponudom i kvalitetom s obzirom da je konkurencija surova i velika.

U gradu i okolini nije zaživela prodaja sa kućnog praga koja bi malim proizvođačima omogućila prodaju domaćih proizvoda.

Kako reče jedan od izlagača, u pitanju su u najvećem broju slučajeva proizvođači koji ne mogu da obezbede velike količine svoje robe pa ne mogu da konkurišu ni trgovinskim lancima a ni klasičnoj pijaci. Kvalitet je neupitan ali kontinuitet nije uvek moguće zadovoljiti.

Da potražnja za kvalitetom i lokalnim proizvodom postoji, više nema sumnje.

Da se ima šta ponuditi, ni to nije više pitanje.

Zato bi nadležni trebalo da omoguće malim proizvođačima da izlažu više i češće. Nema razloga da se čeka kobasicijada ili čvarkijada jednom godišnje.

Vredni i inovativni ljudi imaju šta da ponude samo im treba pružiti više prilika.

 

 

 

 

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Duis porttitor molestie nunc

Duis porttitor molestie nunc

Suspendisse facilisis lacus eu metus ultricies laoreet. Quisque blandit auctor rhoncus. Ut sodales ut urna eget suscipit. Aliquam vitae lorem ultricies, tincidunt quam et, mattis lacus. Nulla et ex tempus, bibendum dui sit amet, accumsan nibh. Ut ac turpis eros. Nulla sed libero tristique, aliquam augue eget, iaculis leo. Nulla in lorem mi.
Detaljnije Pogledaj sve