ZA PET GODINA UDVOSTRUČIO SE BROJ KORISNIKA DIGITALNIH KANALA U OSIGURANJU
Procenat korisnika koji komuniciraju sa svojim osiguravajućim kompanijama putem digitalnih kanala dvostruko je veći u svetu u odnosu na 2015. godinu, preneli su mediji poslednje istraživanje ACORD-a, Asocijacije za istraživanje i razvoj u oblasti industrije osiguranja.
Procenat korisnika koji komuniciraju sa svojim osiguravajućim kompanijama putem digitalnih kanala dvostruko je veći u svetu u odnosu na 2015. godinu, preneli su mediji poslednje istraživanje ACORD-a, Asocijacije za istraživanje i razvoj u oblasti industrije osiguranja.
Studija je obuhvatila 130 najvećih svetskih osiguravača koji čine 38 odsto tržišnog udela u svetu i ukupno je 11 odsto kompanija svrstano pod kategorijom digitalizovani konkurenti, koji istinski pokreću tržište pomoću digitalizacije kako bi oblikovali ponašanje potrošača i kupaca, na što efikasniji način i strateški se pozicionirali, navodi se u studiji.
Prema tom istraživanju, označene su i četiri niže pozicije, od vrha ka dnu: digitalizovane kompanije (18 odsto), firme sa digitalnim aspiracijama (45 odsto), lokalizovana digitalizacija (13 odsto) i kompanije koje digitalno zaostaju (13 odsto). Prve dve kategorije beleže veliki rast vrednosti akcija i zarade.
„Kao i u prošlim studijama, postojala je linearna povezanost između digitalne zrelosti i ukupnog prinosa akcionara. Iako mnogi faktori mogu uticati na uspešnost zarade, jasno je da dobro upravljani poslovni model podržan digitalnim rešenjima daje tim kompanijama mogućnost da nadmaše rezultate“, kaže se u studiji.
Izvor: Sve o novcu
Foto: Pixabay