ZA PET GODINA UDVOSTRUČIO SE BROJ KORISNIKA DIGITALNIH KANALA U OSIGURANJU

ZA PET GODINA UDVOSTRUČIO SE BROJ KORISNIKA DIGITALNIH KANALA U OSIGURANJU

Procenat korisnika koji komuniciraju sa svojim osiguravajućim kompanijama putem digitalnih kanala dvostruko je veći u svetu u odnosu na 2015. godinu, preneli su mediji poslednje istraživanje ACORD-a, Asocijacije za istraživanje i razvoj u oblasti industrije osiguranja.

Procenat korisnika koji komuniciraju sa svojim osiguravajućim kompanijama putem digitalnih kanala dvostruko je veći u svetu u odnosu na 2015. godinu, preneli su mediji poslednje istraživanje ACORD-a, Asocijacije za istraživanje i razvoj u oblasti industrije osiguranja.

Studija je obuhvatila 130 najvećih svetskih osiguravača koji čine 38 odsto tržišnog udela u svetu i ukupno je 11 odsto kompanija svrstano pod kategorijom digitalizovani konkurenti, koji istinski pokreću tržište pomoću digitalizacije kako bi oblikovali ponašanje potrošača i kupaca, na što efikasniji način i strateški se pozicionirali, navodi se u studiji.

Prema tom istraživanju, označene su i četiri niže pozicije, od vrha ka dnu: digitalizovane kompanije (18 odsto), firme sa digitalnim aspiracijama (45 odsto), lokalizovana digitalizacija (13 odsto) i kompanije koje digitalno zaostaju (13 odsto). Prve dve kategorije beleže veliki rast vrednosti akcija i zarade.

„Kao i u prošlim studijama, postojala je linearna povezanost između digitalne zrelosti i ukupnog prinosa akcionara. Iako mnogi faktori mogu uticati na uspešnost zarade, jasno je da dobro upravljani poslovni model podržan digitalnim rešenjima daje tim kompanijama mogućnost da nadmaše rezultate“, kaže se u studiji.

Izvor: Sve o novcu

Foto: Pixabay

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Nam tellus erat, posuere sit amet metus sit amet, iaculis porta urna. Proin luctus lectus varius ipsum venenatis, sit amet finibus augue ultricies. Pellentesque consequat et ante ut porttitor. Pellentesque eu sem sem. Donec finibus lectus nisi, et ultrices odio porta sit amet. Sed laoreet pretium lacus vel bibendum.
Detaljnije Pogledaj sve