BIZNIS VESTI – ŠTA VAM PRVO PADNE NA PAMET KAD POMISLITE NA KUPOVINU?

BIZNIS VESTI – ŠTA VAM PRVO PADNE NA PAMET KAD POMISLITE NA KUPOVINU?

Međunarodna organizacija ICERTIAS sprovela je sveobuhvatno istraživanje u junu 2020. godine i pitala potrošače u 20 zemalja Jugoistočne Evrope ključna pitanja o kupovini u 2020. godini. Istraživanje je sprovedeno metodom kompjuterski potpomognutog onlajn intervjuisanja.

Zanimljivost za kraj.

Međunarodna organizacija ICERTIAS sprovela je sveobuhvatno istraživanje u junu 2020. godine i pitala potrošače u 20 zemalja Jugoistočne Evrope ključna pitanja o kupovini u 2020. godini. Istraživanje je sprovedeno metodom kompjuterski potpomognutog onlajn intervjuisanja.

Jedno od pitanja bilo je da navedu prvu reč koja im padne na pamet kada pomisle na kupovinu danas, a najčešći odgovor bio je “novac”. Česti odgovori bili su i “odeća”, “hrana”, “proizvod”, “cipele”, “lepo”, “skupo”.

Na pitanje da jednom rečju opišu šta im je najvažnije prilikom kupovine danas, najveći deo njih rekao je “novac”. Učestali odgvori bili su “cena”, “kvalitet”, “odeća”, “zabava”, “poštarina”.

Na pitanje čemu se najviše radujete prilikom kupovine i šta vas čini najsrećnijim, najčešći odgovor bio je “izbor”. Druge reči koje su ispitanici napisali na ovo pitanje bile su: “odeća”, “cena”, “sve”, “vreme”, “zabava”, “kupovina”.

Na pitanje da jednom rečju opišu šta najviše vrednuju tokom kupovine, većina je rekla – “kvalitet”. Česti odgovori bili su: “cena”, “odeća”, “novac”, “hrana” , “vreme”, “telefon”.

Najčešći odgovor na pitanje da navedu jednu reč koja opisuje ono što ih najviše nervira tokom kupovine bio je “ljudi”. Ispitanici su često navodili i reči “cene”, “novac”, “čekanje”, “maske”, “neljubaznost”, “gužva”, “plaćanje”.

Pitali su ih i koju bi pozitivnu promenu voleli da vide u njihovom omiljenom mestu za kupovinu, a najčešći odgovor takođe je bio “cena”. Česti odgovori na to pitanje bili su i “raznovrsnost”, “kvalitet”, “usluga”, “prostranost”, “odeća”, “hrana”.

Istraživanje je sprovedeno od 1. do 14 juna na uzorku od 8.000 ljudi starijih od 17 godina koji su nasumično izabrani, piše portal B92.

 

Foto: Pixabay

 

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Duis porttitor molestie nunc

Duis porttitor molestie nunc

Suspendisse facilisis lacus eu metus ultricies laoreet. Quisque blandit auctor rhoncus. Ut sodales ut urna eget suscipit. Aliquam vitae lorem ultricies, tincidunt quam et, mattis lacus. Nulla et ex tempus, bibendum dui sit amet, accumsan nibh. Ut ac turpis eros. Nulla sed libero tristique, aliquam augue eget, iaculis leo. Nulla in lorem mi.
Detaljnije Pogledaj sve