MLADI IZABRALI NAJBOLJE BRENDOVE I NAJPOŽELJNIJE POSLODAVCE ZA 2020. GODINU

MLADI IZABRALI NAJBOLJE BRENDOVE I NAJPOŽELJNIJE POSLODAVCE ZA 2020. GODINU

Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency, sproveo je veliko istraživanje u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na velikom uzorku od oko 3000 mladih 18-30 godina iz svih delova Srbije koji su izabrali najbolje brendove koji posluju kod nas.

Foto: Pexels

Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency, sproveo je veliko istraživanje u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na velikom uzorku od oko 3000 mladih 18-30 godina iz svih delova Srbije koji su izabrali najbolje brendove koji posluju kod nas.

Istraživanje se vršilo 01.12-29.12.2020, a cilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprede.

Kroz segment omiljenih brendova odato je priznanje najuticajnijim brendovima, a javnosti predstavljeni brendovi koji su najpopularniji među mladima.

Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding i od 19 pitanja vezanih za omiljene brendove. Bila je zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora i time je omogućeno da budu obuhvaćene cele kategorije i industrije koje su bile ispitivane.

Dobitnici nagrada za najpoželjnijeg poslodavca iz svojih kategorija su:

dm drogerie markt, Microsoft, Atlantic Grupa, NIS Gazprom Neft, Air Serbia, Philip Moris International – PMI, Adecco, Hemofarm, Banca Intesa, Color Press Grupa, New Media Team, Deloitte, dok je omiljeni program praksi/zapošljavanja – Mladi lideri.

Omiljeni brendovi po mišljenju mladih su:

SBB United Grupa, Smoki, Guarana, Coca Cola, Plazma, McDonalds, Donesi.com, Samsung, HP , Maxi, Rapsody, UniCredit banka, RTS, mts, Ušće SC, Nescafe 3u1, Nivea, NIS Gazprom Neft.

Planirano je da istraživanje postane tradicionalno i da se sprovodi svake godine, kako bi se iz godinu u godinu pratilo koji brendovi su najbolji i najuspešniji u Srbiji među mladima.

Izvor: Nova ekonomija

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Maecenas rutrum, felis id rutrum malesuada

Nam tellus erat, posuere sit amet metus sit amet, iaculis porta urna. Proin luctus lectus varius ipsum venenatis, sit amet finibus augue ultricies. Pellentesque consequat et ante ut porttitor. Pellentesque eu sem sem. Donec finibus lectus nisi, et ultrices odio porta sit amet. Sed laoreet pretium lacus vel bibendum.
Detaljnije Pogledaj sve