Uloguj se / Registruj se
Registruj se

Main Menu

Navigacija

Značaj internet marketinga

Internet marketing je način predstavljanja poslovanja preduzeća koje koriste internet za poslovne komunikacije za podršku ostvarivanja marketinških ciljeva preduzeća. Internet omogućava da brže, lakše i efikasnije ostvare marketing ciljevi.
Cilj preduzeća je da osvoji nove kupce, ali i da zadrži postojeće. Uz kvalitetan odnos prema kupcu i održavanje komunikacije, on postaje lojalan i preporučuje proizvod ili uslugu svojim prijateljima i okruženju. Dakle preduzeće mora biti u stalnoj komunikaciji sa svojim kupcima.


Šta je potrebno imati da bi imali internet marketing: računar, internet konekciju, internet pretraživač (neki od ovih Firefox Mozilla, , Google Chrome ili neki drugi … ), nalog na društvenim mrežama (twitter, face book, …), e-mail adresu, … Dakle to je sve ono što svako reduzeće već poseduje, pa tako tehničkih prepreka za ovaj vid marketinga ne postoji.


Preduzetnici često veruju kako će im neki novi alat ili prisutnost na novoj društvenoj mreži pomoći da zarade više. Ovo za posledicu ima smanjenje usredsređenosti sa onoga što je bitno, na ono što je nebitno. Čovek je rastrzan na više strana, bez jasnog cilja. Ovo se može sprečiti ako je pažnja usmerena ka stvaranju marketing sistema koji za cilj ima stalan priliv novih kupaca ili klijenata. Preduzetnik mora znati kada se negde oglašava, koliko kupaca je napravilo kupovinu preko takvog oglasa (načina oglašavanja, društvene mreže, novinskog oglasa, …), koliko procenata čini trošak za predstavljanje proizvoda ili usluga u odnosu na ostvaren prihod preko tog načina promocije ili još bolje koliko je % troška u odnosu na ostvarenu maržu u toj prodaji. Preduzetnik mora prihvatiti promene koje se dešavaju, a tiču se upravo promocije proizvoda i usluga putem interneta i da ne baca pare na razne “oglase” koji nisu efikasni jer ne pogađaju pravu grupu kupaca.


Internet oglašavanje pruža mnogobrojne prednosti zbog veličine internet tržišta (većina potrošača koristi internet nego što čita novi, gleda TV, čita novine), većih mogućnosti promene reklamnih sadržaja, mogućnosti merena efikasnosti, interaktivnosti sa kupcima (preko sajta, mejla, skajpa, …), preciznosti prikazivanja oglasa.
Kasno uključivanje u ovu trku može imati izuzetno negativne posledice na poslovanje preduzeća. Pored toga, internet je prisutan i na moblinim telefonima, koji se kreće zajedno sa kupcima, i koji predstavlja izuzetno sredstvo za plasman oglasa preduzeća.


Danas se kaže KO NIJE NA INTERNETU I NEPOSTOJI!