BANAT VEČNA ISPIRACIJA ZA SUVENIR 023

BANAT VEČNA ISPIRACIJA ZA SUVENIR 023

Oduvek sam želela da se bavim nečim što u sebi sadrži veliku dozu kreativnosti i neobičnosti, i to sam uspela u Suveniru 023 – ovako počinje svoju preduzetničku priču Lidija Nešić, direktorka sada već poznate zrenjaninske suvenirnice.

Kroz suvenirnicu sam ostvarila svoju potrebu za nečim što je kreativan i malo drugačiji posao, kaže Lidija Nešić, direktorka Suvenira 023

Oduvek sam želela da se bavim nečim što u sebi sadrži veliku dozu kreativnosti i neobičnosti, i to sam uspela u Suveniru 023, – ovako počinje svoju preduzetničku priču Lidija Nešić, direktorka sada već poznate zrenjaninske suvenirnice.

Lidja Nešić u preduzetničkim vodama je već više od 15 godina.

Smatram da tržištu nema dovoljno dobrih, kvalitetnih i kreativnih suvenira. Želela sam da napravimo autentičan suvenir koji bi na najlepši način oslikao suštinu prostora na kom živimo. Mislim, pre svega, na Banat i Zrenjanin. Počeli smo sa Lalom i Sosom. U saradnji sa dizajnerkom Tanjom, koja mi je najbliža saradnica, ta prvobitna ideja se razvijala i razvija se i dalje. Nekad nešto smislim ja, a Tanja, koja sve crta rukom, začas ideju pretvori u suvenir. Nekad se ideje rode u razgovoru. Uglavnom, danas su naši suveniri prepoznatljivi. Banatski motivi, Lala i Sosa, karakteristične kuće, životinje, voće ovih prostora, ili nešto slično, preslikali su se na majice, kecelje, kuhinjske krpe, olbame, čašice,šolje, pa čak i karte „mađarice“, priča Lidija i dodaje:

Našu autentičnost i kreativnost prepoznale su turističke organizacije Novog Bečeja, Srbobrana, Temerina, Inđije a najviše Golubačke tvrđave. Za sve njih radimo suvenire. Možda i najmanje radimo za tržište Zrenjanina. U Zrenjaninu nas najviše prepoznaju ljudi koji više ne žive ovde, pa kad posete rodni kraj obavezno ponesu nešto iz naše suvenrnice. Takođe, kada neko putuje kod rodbine ili prijatelja, u koferu se obavezno nađe i suvenir iz naše suvenirnice. Velika pomoć su nam i društvene mreže. Veliki broj narudžbina stiže nam preko fejsbuka, a kupci nam se obraćaju sa jasnim željama, jer su se već informisali preko naše veb i fejsbuk stranice, kaže Lidija.

Ženama preduzetnicima nije ništa lakše danas nego pre 15 godina. Da bi uspela, mora da ima veliku podršku okoline.

Meni je važno što je moj kolektiv, zaista odličan. Jer, ako na posao ujutru krenete sa nelagodom, tu nema uspeha. Ja se i dalje radujem kad dolazim na posao baš kao i prvog dana i to mi je jako važno. Dobar tim, dobra organizacija i pre svega, to što radim posao koji volim, moj su lični recept za uspeh i trajanje, zaključuje Lidija Nešić.

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Duis porttitor molestie nunc

Duis porttitor molestie nunc

Suspendisse facilisis lacus eu metus ultricies laoreet. Quisque blandit auctor rhoncus. Ut sodales ut urna eget suscipit. Aliquam vitae lorem ultricies, tincidunt quam et, mattis lacus. Nulla et ex tempus, bibendum dui sit amet, accumsan nibh. Ut ac turpis eros. Nulla sed libero tristique, aliquam augue eget, iaculis leo. Nulla in lorem mi.
Detaljnije Pogledaj sve