BITI BOLJI DANAS NEGO ŠTO SAM BIO JUČE MOJA JE IDEJA VODILJA

BITI BOLJI DANAS NEGO ŠTO SAM BIO JUČE MOJA JE IDEJA VODILJA

Studio Barun i njegov vlasnik i direktor Predrag Pavlov, možda su i najmlađi članovi Unije poslodavaca Zrenjanina. Ne samo po godinama koliko ih ima Peca, nego i po tome što je Studio Barun zvanično počeo da radi aprila ove godine.

Studio Barun i njegov vlasnik i direktor Predrag Pavlov, možda su i najmlađi članovi Unije poslodavaca Zrenjanina. Ne samo po godinama koliko ih ima Peca, nego i po tome što je Studio Barun zvanično počeo da radi aprila ove godine.

 

  • Mislim da sam preduzetnički duh počeo da otkrivam još u srednjoj školi. Kada su bili pismeni zadaci, ja sam kupovao vežbanke za ceo razred. Kada su bili časovi tehničkog crtanja, takođe je većina razreda imala hamer i olovke koje sam ja donosio, počinje svoju preduzetničku priču Predrag Pavlov.

 

Ipak, to su bili tek prvi koraci. Put do privatnog posla bio je malo duži.

 

  • Tražio sam šta bi bilo to što bih mogao da radim a da me ispunjava. Za razliku od Novaka Đokovića koji je u šestoj godini znao da će biti prvak sveta u tenisu, ja sam sebe pronašao mnogo kasnije u ulozi dizajnera animacija.  Pre tri godine sam završio kurs za 2D animatora i u maju počeo da radim u jednom beogradskom studiju. Do tada sam lutao i tražio šta je to što će mi davati snagu da svaki dan radim, šta će me ispunjavati i šta mi neće predstavljati problem, biti teško i noću da učim. Te 2016. sam raširio jedro, zauzeo kurs i moje putovanje je krenulo u novom pravcu, priča Predrag. Od 2016. pa naredne tri godine iz Zrenjanina sam putovao u Beograd, gde sam radio u nekoliko studija. Učio, radio i razvijao se. Na preduzetničke vode sam se odlučio zato što sam želeo da više vremena provodim sa svojom porodicom, da spojim lepo i korisno. Trenutak koji prođe ne može da se vrati. Deca brzo rastu, ne želim da budem sporedna pojava u njihovom životu. I tako sam u aprilu ove godine registrovao Studio Barun, kaže Predrag.

 

Studio Barun se bavi izradom kratkog animiranog sadržaja koji se koristi u marketinškim kampanjama i na društvenim mrežama. Poslovica kaže da jedna slika zamenjuje više od hiljadu reči. Video je slika u pokretu.

 

  • Istraživanja su pokazala da 1,8 miliona reči imaju vrednost jednog minuta videa (Dr James McQuivey of Forrester Research). Čak 59% ispitanika je potvrdilo da će posetioci sajta pre pogledati video nego pročitati opis proizvoda ili usluge (Forbes). I, 64% potrošača su skloniji kupovini proizvoda nakon gledanja videa (ComScore). Prednosti naravno ima još, kaže Predrag i dodaje:

 

  • Naš princip rada je da se posvetimo svakom klijentu posebno. Na osnovu početnih informacija pravimo unikatnu animaciju i kroz faze izrade prolazimo zajedno. Naši procesi su jasni, definisani i obezbeđuju osećaj da se klijent nalazi u dobrim rukama, ističe Pavlov.

 

  • Naše usluge su za svakog, ali nisu za sve. Ko ima proizvod ili uslugu i želi da dođe do većeg broja potencijalnih klijenata, može preko kratke video forme da se bolje i kvalitetnije predstavi i da edukuje potencijalne klijente. Što se tiče tržišta podržavam izreku “Živi lokalno radi globalno”, naglašava Pavlov.

 

Predrag je u februaru ove godine “sam sebe zaposlio” zahvaljujući programu i sredstvima Nacionalne službe za zapošljavanje.

 

A na pitanje koliko je teško početi sopstveni posao, Predrag odgovara.

 

  • Koliko je teško danas početi privatni posao, iskreno ne znam. Znam da ako radimo isti stvari, a očekujemo drugačije rezultate onda smo ludi, a ja lud nisam. Možemo da očekujemo napredak i razvoj ako se izađe iz zone komfora. Neko će napraviti veliki korak neko mali, ali taj korak je potreban, kaže Predrag.

 

Za Predraga je, sam kaže, sve novo pa i ne može da oceni koliko je danas klima za preduzetništvo dobra.

 

  • Svakodnevno se edukujem i oko oblasti na koje do juče nisam ni obraćao pažnju. Konstatan rast, razvoj i biti bolji nego što sam bio juče je moja ideja vodilja. Podrška porodice i najbližih je jako bitna i da nema nje sve ovo bi bilo uzalud. Moj rođeni brat koji je mlađi od mene je uspešan u svoj privatnom poslu i često noću pričamo. Od njega dobijam savete oko novih koraka i analiziramo urađene, kaže Predrag. A probleme vezane za razvoj svog biznisa bih opisao kroz kraću priču. Kada je prodavac cipela otisao u Afriku i video da su svi bosi, od sreće je nazvao svoju firmu i rekao: Ovde niko ne nosi cipele, imamo veliko tržište. Kada je došao drugi prodavac i video da niko ne nosi cipele tužno je nazvao svoju firmu i rekao ovde niko ne nosi cipele, teško ćemo ovde prodati cipele. Pitanje je da li je problem prepreka ili prilika?

 

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Duis porttitor molestie nunc

Duis porttitor molestie nunc

Suspendisse facilisis lacus eu metus ultricies laoreet. Quisque blandit auctor rhoncus. Ut sodales ut urna eget suscipit. Aliquam vitae lorem ultricies, tincidunt quam et, mattis lacus. Nulla et ex tempus, bibendum dui sit amet, accumsan nibh. Ut ac turpis eros. Nulla sed libero tristique, aliquam augue eget, iaculis leo. Nulla in lorem mi.
Detaljnije Pogledaj sve