DMS TESTENINE – PORODIČNA FIRMA SA DECENIJSKIM STAŽOM
DMS testenine dobar su primer kako se od ideje, volje, znanja i puno rada napravi porodična firma koja uspešno radi više od jedne decenije.
DMS testenine dobar su primer kako se od ideje, volje, znanja i puno rada napravi porodična firma koja uspešno radi više od jedne decenije.
Zrenjaninska firma DMS testenine osnovana je 1. aprila 2007. godine a njeni vlasnici Ana i Dejan Štopulj nisu imali problem sa datumom: odmah su znali da njihova porodična priča neće biti samo prvoaprilska šala. Krenuli su ozbiljno i evo traju već više od 10 godina.
Za proizvodnju testenine odlučili su se jer su rezanci autentičan proizvod ovog kraja, nešto što svi vole, nešto što budi osećaj topline, doma, porodice… Nedelja bez nedeljnog ručka, nedeljni ručak bez supe a supa bez rezanaca – to ne ide. No, kako nemaju sve domaćice vremena da umese domaću supu, Ana i Dejan su rešili da rezance umese umesto domaćica. I pokazalo se da je to pametan potez.
I od te 2007. pa do danas, osnovni i jedini proizvodi su upravo to – testenina za supu, čorbu, raznih oblika, tako da se u DMS testeninama mese okrugli, pljosnati, domaći i slavski rezanac, kao i tarane i flekice.
Kvalitet koji traje više od 10 godina, od samih početaka, izdvaja ih od konkurencije. Komunikacija sa potrošačima nam je jako bitna, svaka pohvala ili dobar savet nam mnogo znači, kažu Ana i Dejan. Danas je teško početi biznis ako si nesiguran u sebe, u ono što nudiš, proizvodiš, prodaješ, ako želiš uspeh preko noći. A ako znaš da čekaš, da puno radiš do prvih ciljeva, da voliš ono što radiš, onda ništa nije teško.
U ovom trenutku kao mala porodična firma, DMS testenine imaju svega par zaposlenih, Ana i Dejan su nosioci posla, ali u planu je i proširenje asortimana i proizvodnje pa samim tim i povećanje zaposlenih.
Ana i Dejan Štopulj spojili su svoje privatne i poslovne živote. Kažu, uskladiti privatno i poslovno nije teško: pogon im je u dvorištu porodične kuće. Imaju dvoje dece koja su još mala da se uključe u posao ali već sada znaju šta mama i tata rade.
Štopulji ističu i probleme na koje nailaze kao mala, porodična firma. Kao najveći problem izdvajaju pronalaženje dobrog tržišta i borbu za svoje mesto kvalitetom i cenom. Vremena su teška, to se oseti u svim oblastima poslovanja, tako da se ne žalimo kažu, i dodaju: Planovi za budućnost su – da nema planova. Trudiće se da šire asortiman, istaraju na kvalitetu, ali njihove planove prave kupci, a DMS Testenine se trude da im ispune želje.