PORODIČNO PREDUZEĆE RECEPT ZA USPEH

PORODIČNO PREDUZEĆE RECEPT ZA USPEH

Zrenjaninsko preduzeće za proizvodnju čarapa „Imsaplet“ primer je kako porodični biznis može da bude dobitna kombinacija. U „Imsapletu“ su tri generacije jedne porodice ostvarile svoje snove a trenutno „obuvaju“ Srbiju i region.

Zrenjaninsko preduzeće za proizvodnju čarapa „Imsaplet“ primer je kako porodični biznis može da bude dobitna kombinacija. U „Imsapletu“ su tri generacije jedne porodice ostvarile svoje snove a trenutno „obuvaju“ Srbiju i region.

Zrenjaninski privrednici poznati su kao uspešni, poslovni i van sredine u kojoj posluju. Tako je fabrika čarapa „Imsaplet“ bila tema jedne emisije „Biznis monitor“, Radio televizije Vojvodine. Emisija je vrlo gledana pa je vrlo moguće da su i neki Zrenjaninci koji su je pogledali prvi put čuli za ovu porodičnu firmu koje nema mnogo u javnosti ali je zato ima na tržištu, kako Srbije tako i regiona.

Fabrika čarapa „Imsaplet“ osnovana je 1995. godine kao mala porodična firma, koja danas može da se pohvali raznolikim proizvodima vrhunskog kvaliteta koje plasira i na domaće ali i na strano tržište.

O tome čime se bave, šta su im planovi, najčešće govore Emil i Alen Šarvari, otac i sin, koji su najviše zaslužni za rast i dalje napredovanje preduzeća.

„Imsaplet „trenutno zapošljava 23 radnika, a u planu je zapošljavanje još 7.

U pogonu „Imsapleta“ instaliran je savremeni mašinski park a na mašinama radi stručan kadar, specijalno obučavan u Italiji. Savremene mašine i obučeno osoblje omogućavaju vrlo preciznu izradu i raznovrsne načine tkanja. Proizvodni program obuhvata pamučne čarape namenjene deci i odraslima, koje su proizvedene od najfinijih uvoznih prediva.

 

 

„Imsaplet“ je u punom značenju te reči – porodični biznis. Emil Šarvari je razvio ideju svog tasta, koji je radio u najpoznatijoj domaćoj fabrici čarapa ,,Udarnik”. Na početku je bilo teško, ne samo proizvesti kvalitetne čarape nego ih i prodati i izboriti se sa konkurencijom i velikim uvozom, kojim je domaće ali i tržište regiona prezasićeno.

– Najteže su bile prve tri godine, kasnije je već išlo mnogo lakše, ističe Emil Šarvari.

Fabrika ,,Imsaplet” sada godišnje proizvede dva miliona čarapa.

– Za uspešno preduzetništvo veoma je važna dobra ideja, ističe Emil Šarvari, i dodaje da je uvek potrebno i malo sreće. Ipak:
– Sreća se osmehne svima koji svoj posao rade zdušno i ispravno, dodaje.- Da bi se poslovno valjano rasuđivalo, potrebno je biti siguran i smiren. Kada se uspostavi balans između toga, mogu se donositi dobre poslovne odluke, kaže Šarvari.

Kao jedan od problema sa kojima se sreće u poslovanju, Šarvari navodi da se na domaće preduzetnike i privrednike i dalje gleda sa nekim podozrenjem i rezervom.

Alen Šarvari, koji predstavlja treću generaciju u porodičnom biznisu, sve se više uključuje u poslovanje .
– Otac polako predaje posao ali njegovo iskustvo i podrška i dalje su jako važni, kaže Alen, koji je trenutno u „Imsapletu“ zadužen za finansije i marketing.
U porodični biznis, inače, uključena je cela porodica.

Prijava na bilten

Prijatelji unije

Preduzetničke priče

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

ODUVEK SAM ZNALA DA ŽELIM DA BUDEM SVOJA NA SVOME

Gordana Božić agenciju za promet nekretnina uspešno vodi 10 godina. Recept za trajanje je: znati šta hoćeš, voleti to što radiš, biti uporan, stalno napredovati i nikad ne izneveriti poverenje.
Detaljnije Pogledaj sve

Poslovni prostor

Duis porttitor molestie nunc

Duis porttitor molestie nunc

Suspendisse facilisis lacus eu metus ultricies laoreet. Quisque blandit auctor rhoncus. Ut sodales ut urna eget suscipit. Aliquam vitae lorem ultricies, tincidunt quam et, mattis lacus. Nulla et ex tempus, bibendum dui sit amet, accumsan nibh. Ut ac turpis eros. Nulla sed libero tristique, aliquam augue eget, iaculis leo. Nulla in lorem mi.
Detaljnije Pogledaj sve